TFS - Canada's International School

2023-2028 Strategic Plan | Projet d'établissement 2023-2028

Issue link: https://publications.tfs.ca/i/1512277

Contents of this Issue

Navigation

Page 31 of 35

Ensuring that our students thrive long aOer they leave TFS starts with our youngest learners. We want them to develop a toolkit of values, skills and mindsets that will prepare them for the next chapter in their lives as university students and career professionals, no maPer what they do or where they go. Our plan is based on three areas: wellness, EDIJ (equity, diversity, inclusion and justice) and university preparedness. We want our students to thrive in all facets of their lives – now, and beyond TFS. S'assurer que nos élèves s'épanouissent tout au long de leur vie après TFS commence dès le plus jeune âge. Nous voulons que nos jeunes apprenants développent les valeurs, les compétences et l'état d'esprit qui les préparent à leur prochain chapitre universitaire, ainsi qu'à leur carrière, qu'importe ce que l'avenir leur réserve. Notre plan s'articule autour de trois axes : le bien-être, l'équité, la diversité, l'inclusion et la justice (EDIJ), ainsi que la préparation universitaire. Nous voulons que nos élèves s'épanouissent dans toutes les facePes de leur vie à TFS, dès à présent et pour longtemps.

Articles in this issue

view archives of TFS - Canada's International School - 2023-2028 Strategic Plan | Projet d'établissement 2023-2028